Du er her

Hvad skal man med en EB 29..

Efter hundredvis af timer med slibning, maling og polering melder Glenn og Peter at de er færdige med omlakering af vingene til deres DG 400.

Og selvfølgelig er armene i vejret så man kan se at huden på fingerspidserne er forsvundet mere eller mindre i processen!

Vi ønsker tillykke med det flotte resultat.

 


 

Kommentarer

KCs billede

Godt gået - jeg ville sætte pris på at I lavede et lille indlæg på hjemmesiden, så I kan give jere erfaringer og gode råd videre til andre som påtænker ligende omgang :-)
PERs billede

De erfaringer er så mange at de ville lægge web-serveren ned.... ;-) Nej, spøg til side. Det er svært præcist at beskrive de udfordringer vi har været ude for. Dem som umiddelbart syntes store var måske lette at løse, mens de små har taget lang tid. Vi må dog erkende at det er meget ensformigt arbejde, og at forarbejdet er altafgørende for et godt resultat. Dvs. man kan ikke rigtig springe over nogle steder. Man bør derfor virkelig have tiden til rådighed (læs: afklar det med familien og book gæste-hytten på Gørløse...) Endelig skal man være opmærksom på de nye CAMO regler om værksteder og typer af reparationer - Det er ikke alt vi længere må lave i klubben (og som vores materielfolk kan kvittere for). Men nu er vi færdige, og så glemmer man jo hurtig alle de trælse timer i værkstedet når de små cumulus'er begynder at springe på himlen og vingerne i transportvognen er så blanke at trafikstyrelsen faktisk anbefaler både brug af solfaktor 50 og topgun-solbriller hvis man står tættere på vingerne end 10 meter..... :-)
KRSs billede

Tillykke, I flittige fyre. Dæleme godt gået. Og en stor moralsk støtte til alle os, der ellers synes vi knoklede. Næ, nej, det var jo det rene vand, når man blot så mod strabadserne ved siden af....Og der slibes....

Nordsjællands Svæveflyveklub | Kurreholmvej 39 | 3330 Gørløse